Zoeken
Menu
Iedereen aan de douche-wc? Beeld: Geberit

Hoewel al jaren gesproken wordt van een trend, zijn douche-wc’s nog steeds meer uitzondering dan regel op de badkamer. Nederlanders houden, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Aziaten of Zuid-Europeanen, toch meer van wc-papier dan van water na een toiletbezoek. Geberit wil hier verandering in brengen en iedereen de douche-wc laten ervaren. Daarom rijdt de AquaClean Truck de komende weken naar diverse evenementen om de douche-wc te zien, voelen en testen.

De AquaClean Roadshow vindt plaats in mei en juni op evenementen zoals Cuisine Machine in Vlissingen, de Tong Tong Fair in Den Haag, het Italië evenement in Haarzuilens, RTL Healthyfest in Zeewolde en het tennisevenement Libéma Open in Rosmalen. Met de Roadshow wil Geberit de eindgebruiker kennis laten maken met het reinigen met water en hen stimuleren het zelf te ervaren. De luxe AquaClean Truck is onder andere uitgerust met een showroom en twee werkende douchewc’s. De aanwezige medewerkers informeren consumenten over alle ins en outs met betrekking tot het reinigen met water op het toilet.

WhirlSpray douchestraal

Douche-wc´s beschikken over een geïntegreerde warm waterdouche in de toilet. Hiermee zorg je op een hygiënische manier voor een fris en schoon onderlichaam. Maar volgens Geberit is de ene straal de andere niet. De kwaliteit van de straal bepaalt namelijk de douchewc-ervaring. Met de diversiteit aan douche-wc’s op de markt zijn er ook vele verschillen in douchestraal. In de showroom mogen bezoekers dan ook met de hand de speciale WhirlSpray douchestraal van de AquaClean modellen uitproberen. De WhirlSpray straal pulseert, waardoor er duizenden luchtbellen in het water ontstaan. Geberit garandeert met deze bellen een optimale reiniging, terwijl de straal tegelijkertijd zacht aanvoelt. De WhirlSpray douchetechnologie is gepatenteerd en daarom alleen te vinden in douchewc’s van Geberit. De AquaClean modellen Sela, Tuma en Mera zijn allen uitgevoerd met deze vederzachte WhirlSpray.

Ook interessant